Dag 2 - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van bartholdenberendgaanopreis - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van bartholdenberendgaanopreis - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: bartholdenberendgaanopreis

15 April 2012 | Myanmar, Naypyidaw

Meteen werd bekend dat de paus het brein achter deze vlammen was. Wij vonden dit absoluut niet kunnen. Wij zouden hem wel eens even een lesje leren!

Toen wij in ons hotel waren teruggekeerd bekeken wij de situatie en besloten wij hoe wij het zouden aanpakken. Inmiddels waren wij vrienden geworden met een oude wijze Indiase man. Hij zou ons wel eens kunnen helpen.

Toen Baba (onze Indiase vriend) ons heeft verteld hoe je dit soort dingen moest aanpakken gingen wij meteen op weg. De bedoeling was dat wij mediterend naar Vaticaan zouden reizen en daar de paus een lesje leren.

Wij gingen op weg en al snel bleek dat wij ver zouden komen met de nodige meditatie. Innerlijke rust zou ons brengen naar waar we moesten zijn!